Doggyyyy smaaajl!

Hahaa! Den här bilden där vi både ler är bäst!! En leende hund:)

Helgen är slut, det e måndag men vad jag hunnit med när jag tänker efter! Har hunnit vara med Asli i fredags o pratat massor. Hunnit träna både lör+sön. Killen & jag hälsade på brorsan i lördags som var barnvakt åt sin egen dotter. Hmmmmm....

Vi kollade på film iallafall & jag lyckades knäppa några roliga bilder på deras fullkomligt tokiga hundar.

Igår träffade jag min kompis & vi fikade & såg bio. Såg filmen flight...det är en jättebra film att se dagen innan man sätter sig på ett plan............

Jag har också hunnit köpa mig e leksak:))) ipad miniiiiii! Så nöjd!

Nu är jag på väg till London, bara planer vill lyfta snart...vi har fått en slot-tid med 30 min på marken...kul


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0