Don't give up...

Så säger alla som tränar...vägen tillbaka är så lång...stay fit.

Det är verkligen en sanning. När jag var vältränad behövde jag inte anstränga mig såååå mycket, träningen var naturlig och jag kontrollerade väl maten lite bättre.

Idag vägde jag mig. 55,5 stod det på vågen. Jag var helt jäkla perfectly nöjd när jag vägde 52,5. Det är 3 kg som ska bort. Det jobbiga är att inse att det kommer ta tid. Men jag ska dit.

Nu har jag ett mål. 3 kg..bort.

Mina nya träningsstrumpor har ett L på ena strumpan. Sist jag använde dem tänkte jag att "det här är ju inte large"....sen satte jag på den på min högra fot....

Idag såg jag att den andra strumpan hade ett R på sig...då föll pusselbitarna på plats...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0