Helg!!

Idag är det lördag! Det betyder att man får sova hur länge man vill! Nu kan jag ju inte sova länge men jag har möjligheten! :)

Jag har haft fuskvecka på konferens & ätit gott, druckit vin & tränat lite. Tror dock att jag bara drack 1 glas vin & 1 öl så det e ju inte så farligt men BRÖD, kakor och godis slank ju ner en del.

Igår innan middagen var jag o besökte min kära vän & syster o var så hungrig att jag bara vräkte i mig bilar & marabou choklad. Not good.

Kändes dock bra imorse när vågen inte gått åt fel håll. Finns alltså utrymme för lite fuskätande. Nu har jag varit på gymet & bränt lite. :)

Ikväll är det middag hos brorsan som är barnvakt år sitt eget barn. Hahaa!

Ska nog ta & köpa mig en iPad mini idag. Jippiiee! Om ingen intalar mig nåt annat vill säga.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0