Laddad!

Ja det är jag! Ska träna idag med! Idag fick jag ett sms om att min pulsklocka har kommit! Wiiieeee vill pröva den nu på en gång!

Nu har jag laddat upp med mellanmål på jobbet! Det är nog mina viktigaste måltider, blir knäpp utan dem! Men det måste vara enkelt, jag är inte en sån som kan förbereda grejer innan för jag glömmer skiten hemma bara. Been there, done that!

Har hittat en proteinyoghurt från Valio, PRO som har naturell yoghurtsmak med mycket protein i. Super!

Har börjat få min årliga släng av hjälp-jag-måste-till-solen-snart-annars-dör-jag depression.

Tittade på bilder igår hos pappa från sommarhuset & några från Grekland 2010. Börjar längta till sommaren. Vill nog till Grekland helst. Det finns inte ett enda land i hela världen som slår Grekland på sommaren, det bara är så. Doften, maten, havet, musiken & stämningen. Det är väl inte utan anledning som så många svenskar (och andra) flockas i Grekland på sommaren och vissa har tagit sig igenom varenda ö och smultronställe. Svenskar som känner till Grekland bättre än greker själva.

Sommar nu...tack!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0