London town

Jag har i princip bara sett Oxford street & Paddington under mina besök i London. Jag gillar inte London. Det är hektiskt, rörigt och har en otrolig puls.

Sist tog jag mig tiden att ta en liten promenix i krokarna runt paddington. Ett stenkast därifrån ligger little Venice som jag just då tyckte var jättemysigt o trevligt. Det var runt 10 plusgrader o jag tyckte det var jättenaks att strosa omkring.

När jag nu i efterhand tittar på de grå trista bilderna inser jag hur tragiskt det är att jag tyckte att den där promenaden var fantastisk. Det får mig att inse hur tragiskt Stockholm verkligen är på vintern. Da fuck!???

Mitt nya mål i livet är att bo utomlands, åtminstone en period. Om jag inte gör det kommer jag sitta som pensionär o grina o ångra mig när det är försent.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0