On track!

Japp nu är jag igång på riktigt! Har ju sagt det hela senaste året att jag ska tillbaks till min vikt där jag var nöjd. Men eftersom det bara handlat om typ 2 kg har jag nog nöjt mig.

Mina byxor har suttit tajtare & tajtare. Jag har slutat ställa mig på vågen. Började fuska och "unna mig" mer och mer. Godis, kakor, sena middagar, ett glas vin. Till råga på all körde jag knappt någon kondition, bara styrka och korta högintervallpass.

Joggningen var det bästa för mig för att vara slim. Jag kan inte jogga för mitt diskbråck men det visar att cardio är det bästa för mig.

De senaste veckorna har jag kört stenhårt. Mina cheat days är lördagar & nu har jag märkt att det händer saker på både vågen & att mina jeans som jag slutade använda för de var för tajta är lagom igen:)

Igår körde jag en hel timme på x-trainern. Fan vad grymt! Över 500 kcal brände jag! Jag var galet utmattad & sov som en barnrumpa inatt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0