Uttråkad!

Jag känner att jag är uttråkad i min utveckling. Jag står still. Jag lär mig inget nytt. Jag blir frustrerad och irriterad. Att shoppa kläder är inte kul längre, jag måste få någon typ av djupare och mer intellektuell tillfredsställelse.

Problemet är att jag kan lite om mycket. Just för att jag är så rastlös har jag ju hoppas på lite blandade kurser, danser etc så det finns inte jättemycket kvar om jag inte ska läsa något tyngre program.

Just nu är det inget som intresserar mig känns det som. Allt och inget. Jag är för sent ute att anmäla mig till några kurser på universitet och högskolor.

Har kikat lite på ABFs hemsida, de har en del grejer. Det är nästan så att jag funderar på att gå nybörjarkurs i serbiska. Vill egentligen kunna mer grekiska men det finns inga kurser jag kan gå, jag kan grunden, nu är det upp till mig att öva och behålla mitt språk.

Det har ju gått jättebra hittills. Snart kan jag grunderna i alla språk och alla danser.....

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0