FML!

Just nu känns det såhär iallafall! Fuck my life! Jag har satt mig själv på blåsträning eftersom jag vant min kropp vid att kissa exakt hela tiden! Jag får inte gå oftare än vart tredje timme och skriver upp klockslag varje gång jag kissar. På nätterna när jag vaknar(de få stunderna jag sover) psykar jag mig själv innan jag går och kissar.

Jag kan inte sova på nätterna dels för det är ljust ute men ljust nu är luftfuktigheten galet hög. Jag påverkas tyvärr av sånt, det känns som jag andas i en plastpåse hela tiden. Jag öppnar fönster, dörrar för att få in luft men gardinerna som är mörkläggningagardiner håller luften ute. Jag snittar på ca 5 timmars sömn per natt. Känns som jag dör en långsam död på något sätt.

Till råga på allt det här har jag nu fått svampinfektion i mina naglar-på händerna! Det är bara att klippa av och behandla en lång period. Detta har jag fått av gelelacken jag använt. Det går inte att bevisa men doktorn trodde det då man kapslar in nageln under väldigt lång tid.

Nu börjar jag även få migrän- träning inställd ikväll liksom!

Vem fan har lagt en förbannelse över mig?!? Vill bara dra på semester och få sova och bara vara!

Till råga på detta så visar


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0