Fantastisk natt!

Jag har under mina 32 år lärt mig att utveckla ett hat mot söndagar. Från att varit ledig 1 1/2 dag och lagt sig senare i 2 nätter har man börjat slappna av men på söndagen då kommer den där stressen. Egentligen är det inget som skiljer söndagar mot andra vardagskvällar...men ändå är det så mycket som skiljer!

De flesta söndagskvällar avslutas med insomnia...eller jag brukar somna men sen vaknar jag innan jag nått djupsömn...och då blir det jobbigt. Jag ver inte om anledningen är att jag är FÖR bra på att koppla bort jobbet på helgerna. Då blir det liksom jobbigt att komma tillbaks mentalt igen

Igår var en sån där fantastisk natt med typ 99% luftfuktighet. Har gått upp och öppnat fönster, balkongdörr och sovit utan kläder. Jag sover ALLTID med massa kläder men så fort det blir syrebrist så börjar jag svettas. Sen fortsatte natten så, vända mig fram och tillbaks. Katterna har också varit inne en vända fast de inte får det. Tur att de skvallrar på varann så det inte går omärkbart förbi


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0