Love hate makeup

Jag har en sån här hata-älska relation till smink. Älskar det faktum att det finns & att testa nya produkter men lets face it, helst vill man ju gärna vakna upp sminkad. Eller att man ser snygg ut så man slipper sminka sig. Har knappt sminkar mig efter semestern för det räcker med solbrännan men igår pallade jag inte se min osminkade spegelbild varje gång jag gick på toan. Hade dessutom en chockrosa kavaj så jag vad ju knappast osynlig heller. Vid lunchtid tog jag min kajalpenna & kletade på. Kändes genast bättre. Trors en vecka utan smink känner jag mig son ett fån utan smink när jag ser nig själv i spegeln.

Tråkigt men sant. More makeup to the people!! :P


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0