Nytt smink!

Såg reklam i en tidning på väg till Tallin för ett läppglans. Det här läppglanset fastnade i min hjärna. Tyvärr fastnade inte vilket märke det var. Minns att jag tänkte wow snyggt läppglans från ett crap-märke. Så i det stora varuhuset här på semeater i Tallinn (kaubamaja) sprang jag runt & testade alla lågpris brands läppglans för att hitta det som jag sett i tidningen.

Jag ver fortfarande inte vilken det är som jag har sprungit & letar efter men hoppades känna igen det när jag väl hittade det.

Har dock hittat en favorit från Lumene, betalade typ 5 Eur och den är väldigt naturlig, ger lite glans och det viktigaste av allt: det känns inte som klister på läpparna! Hatar de läppglans som klibbar i allt. Victorias Sectrets tex, de är så dåliga & jag blir lika frustrerad varje gång. De luktar ju & smakar ju såååå gott. Men det är inte värt det i slutändan för "limmet" klibbae i håret, ansiktet, kläder, fingrar. Allt


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0