Resfeber...

Jag vet inte om den här stressen man känner innan man ska resa är resfeber kanske. Lets face it, ingen på jobbet dör om nånting ligger oavklarat i en vecka tills jag är tillbaks....Om jag glömmer att packa nåt eller om jag packar för lite kläder kan man ju faktiskt tvätta eller så får man helt enkelt köpa...

Lite jobbigt är det dock att jag inte hinner träna idag men nånstans försöker jag finna balans att om jag inte hinner träna enligt plan varje vecka så är det lugnt så länge de andra veckorna flyter enligt plan. Jag har ju en förnåga att leva just NU...hur det känns just NU, hur det är just NU & har svårt att blicka framåt. Det får jag ofta höra av killen också. Men jag vet inte om det alltid är en nackdel, jag tycker ju att om man bara går och blickar framåt lever man i drömmarnas värld. Man lever i morgondagen. Inte riktigt närvarande enligt min mening. Helst ska man väl kombinera att leva i nuet och morgondagen.

Anyways, NU ska jag åka på semester! Sola & bada! Ska faktiskt ta med mitt hopprep & se om ryggen pallar det. Imorrn kl 7.05 på morgonen sitter jag på planer, det tar bara 9 timmar:))

Vad gör man inte för lite sol...?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0