Träningsblogg

Jag har funderat några dar på att istället starta en tröningsblogg parallelt med den här skräpbloggen. Jag menar: träning & kost tar ju ändå upp ca 70% av min hjärna så det skulle inte vara mer än rättvist mot mig själv. Startade faktiskt en på fitnessguru häromdagen men insåg att jag inte kan se antal läsare etc så jag sket i det. Ska man skriva en blogg för sina egna ögon behöver man ju inte lägga ut det på nätet.

Gick till doktorn på återbeesök igår, mitt diskbråck är läkt men min disk konner alltis vara skör. Ska undvika stötar(jogga) och även tunga lyft. Ska försöka köpa ett par fivefingers & springa med dem för man sätter inte ned hälen så stöten blir inte stör då.

Pallar inte skriva mer nu. Vaknade på rätt sida men allt har gått fel. Spillt ut grejer hemma, hittar inte plånbok, glömmer mobilen. All tid försvann på morgonen för att rätta till min egen klumpighet. Orka!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0