En hater-day...

Idag ville jag verkligen stanna hemma. En riktig hater-day...hatar allt mina ögon faller på. Och är astrött och på bristningsgränsen till att gråta innan jag ens kommit till jobbet. Och för er som undrar; nej jag orkar fan inte med mig själv såna här dagar. Problemet med dagens samhälle är att man inte kan göra som kroppen vill. Det är bara att bita ihop och köra på!

Kom hem vid 22-tiden igår från London och jag behöver verkligen ta igen förlorad tid för att inte bli stressad. Behöver betala räkningar, städa, handla, laga mat och allt jäkla skit man måste göra. Tur att det är helg så jag kan spendera den bra!

Efter att ha varit på kurs så undrar jag om det är jag som är onormal när jag är hungrig eller om det är andra som är onormala som inte äter mellanmål? Jag vill ju inbilla mig att jag är normal.

I London äter man kl 13 och här i Sverige äter jag vid 11.30-12. Men eftersom det dessutom är tidsskillbad betyder det att vi äter lunch kl 14 svensk tid.

Jag är den enda som sitter och knaprar på mina mellanmål. Jag vet att folk undrar varför jag äter hela tiden. Oftast tror folk att man är gravid för att man äter. WHAT?

WHY DONT PEOPLE EAT??!!! Gåta för mig!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0