hatar att vara klumpig

idag har jag vaknat på den dåliga sidan. Dels somnade jag orolig över att nån av katterna ska vara sjuk. Vattenskålen minskar fort & nån kissar mycket. vaknar orolig & stressad då jag måste ringa veterinären & försöka ta mig dit så snart som möjligt. Stressad över att jag reser på tors till Paris o vill fixa det här innan. att ta med 2 katter till veterinären med bil är ingen piece of cake. Dels hamnar jag nästan alltid på drop in & kommer sist så jag får vänta i en timme typ men Hector är åksjuk & hinnee ibland både kräkas & bajsa under bilresor.

I tillägg till all stress imorse som mina tankar orsakar försökte jag halvtrvätta håret med balsam. nu går jag runt med platt & fett hår.

Igår skar jag mig på brödkniven & idag gjorde jag illa mig nånstans.



Can you fakking tell how I just love them Mondays???!

ska gå & shopoa mig den här mössan aom plåster på såren




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0