äckel-JAG

jaaa jag är lite äckel-lat faktiskt. Om det är något jag hatar så är det (håll i er nu) att duscha. alltså inte när man är skitig & flottig i håret. utam bara varje jäkla dag -för att alla andra gör det.

På vintern fryser man röven av sig när man ska in i duschen och sen är man torr om huden som ett fnöske. Men vad bra & kul! Kom så duschar vi 2 ggr om dagen för att alla andra gör det så att huden kan bli så torr att vi måste smörja in oss så mycket så att vi inte får på oss kläderna för det är så smetigt och man har så bråttom.

PLZZZ! stop the bullshit! Jag duschar när håret är skitigt (för ofta), efter gymet (för ofta) och kör turkduschar på morgnarna. SÅ JÄKLA skönt att inte behöva klä av sig naken i kylan & frysa ännu mer när man kliver ur duschen.

Men idag..idag var jag själv hemma. Jag tränade, jag käkade, förberedde mat & jag gav blanka fan i att duscha. Det får jag ju betala för imorgon när jag måste köra en morgondusch 😭😭😭

Förstår att ni tror jag är värsta svettlobbam men sanningen är att så jävla svettig blir jag inte när jag tränar. svettas mest mellan brösten & det luktar inte apa som under armhålorna. Kondition kör jag aldrig så svetten lackar. 5 min HIIT körde jag idag, sprint på löpbandet 20/40. Det roliga med högintervallsträning är att man ökar sin fysiska prestation i det mesta.

jag brukade köra sprints på typ 16-17 och springa allt jag har och typ inte klara 20 sek. Idag hade jag på 20 ( maskinens top speed) och det var INTE lika jobbigt somförut.

shit vilket babbel det blev. Många röster i huvet på samma gång🙊🙊🙊





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0