Har inget att skriva...

Hade tänkt att ladda upp en bild som finns i min andra telefon, gick inte att ladda upp, skulle ringa kundtjänst. Startade om telefonen, kom på att jag inte har SIM-kortets-kod med mig. Lade på telefonsamtalet och lade ner hela iden....

Däremot kan jag berätta att jag kom hem till ett mindre helvete igår. Dels hade jag stängt dörren till toan så katterna ej kunnat gå på lådan hela dan. 2 av dem sprang till lådan. Den tredje har redan gjort sitt behov på golvet.

Det luktade något förjävligt hemma. Jag letar och letar vart det kommer ifrån. Det var från sängen. Min säng var antingen helt nerspydd eller nerbajsad, har inte vågat ta reda på vilket. Det täcket åker i papperskorgen men först får det stå på balkongen ett tag tills jag slutat hulka. ÄCKLIGT värre!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha... ja du lär aldrig stänga toalettdörren igen efter detta!

2011-04-23 @ 11:05:54

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0