mina försvinnande hårsnoddar...

img_1833 (MMS)

När jag kom hem idag är detta synen jag möts utav....3 hårsnoddar utspridda och salivindränkta på golvet....köpte nya snoddar igår...om han tuggar 3 varje dag måste jag köpa nya i övermorgon....SUCK Ozo ställer sig på byrån och om lådan är öppen(vilket den är för jag slarvar) så doppar han ner tassen och fiskar upp det antal hårsnoddar han har lust att tugga på.... De här har han börjat tugga på och sen tröttnat, de är helt blöta och slemmiga. Hans intentioner är att fortsätta tugga på dem vid senare tillfälle för att svälja dem för att sedan i vanlig ordning kräkas upp dem....Varför vet jag fortfarande inte... Vad i katternas natur får dem att vilja äta upp hårsnoddar??


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0