Grundlurad??

Idag var en sån här dag som började med att jag var sugen på coca cola light. Eftersom jag hade mött samt skulle vänta på att apoteket skulle öppna valde jag att vänta till lunch med att inhandla min cola light. Som vilken jävel helst förstår så har jag nu suttit och byggt upp mina förväntningar. Jag köper lunchen, tar coca colan ur kylen & betalar. Tillbaks på kontoret öppnar jag colan imnan jag ens rör min lunch. ( jag kan erkänna ett svagt beroende) Jag sneglar ner för att sätta läpparna till burken, tycker att färgen är lite svag men tar en klunk. Och HELVETE, vad det smakar satan!! Tänkte att den här colan är det fel på!! Läser snabbt på burken....yummie cranberry!! WTF!! Har jag BETALAT för kolsyrad cranberry!?? Skulle ju inte ens välja den framför cola även om den var gratis!! Är inte det här varumärkesintrång på nåt sätt??!! Arg är jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0