Kattliv....

Vissa skaffar barn och får ingen sömn....själv skaffar jag katter och får ingen sömn. Är inte helt möjd med den här ekvationen....inatt när mina katter inte fick plats i sängrn fick de för sig helt nya saker...nämligen att inte sova alls. Den ena klöste frenetiskt på soffan (vilket han såklart gör för att hålla mig vaken som hämnd för att han inte får plats i sängen) den andra hoppar upp framför mitt ansikte, inser att han inte får plats, hoppar ner med en stor DUNS. Detta upprepar sig några gånger. Den tredje vet jag inte vad han gör, betraktar de andras idioti kanske? När jag inser att cirkusen inte kommer att upphöra utan snarare eskalera lurar jag enkelt ut dem i hallen & stänger dörren. GOD NATT!! Detta kära vänner är skillnaden mellan katter & barn!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0