Kattkräks...

Ni kanske inte hört det förr men min kartt Hector är åksjuk...( förutom allt annat sjuk han redan är, kärlekssjuk, överviktig, polyper i halsen)

Han fick följa med till killen över helgen och kräktes såklart på vägen dit. Stackars Alaska som får sitta där brevid honom i samma bur. Sen bajsade han oxå. Stackars lilla Alaska säger jag bara. Funderar på att köpa en sån här väsk-bur oxå.

Anyways...igår när jag skulle hem var jag sååå nära hemmet o han hade inte kräkts. Men då har de byggt om vägen vid mcdonalds i rissne så jag vet inte vart jag ska, följer fel skylt och åker fel. Nu fick jag ta mig genom hela kista, akalla....ca 10-15 min resväg extra.

Väl framme när jag ska parkera bilen (han har fortfarande inte kräkts) då...just då på parkeringen börjar han hulka...och kräks. Tack!

Det betyder att om jag inte åkt vilse och varit hemma tidigare hade han hållt sig. Vad säger man? Lagen om alltings jävlighet?

Tack för den avslutningen på söndagen!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0