Sova tidigt?

Ibland är det ju jobbigt att vara jag, som ni säkert vet vid det här laget. Igår tänkte jag lägga mig tidigt för jag var så himla trött. Ja, att det inte finns nåt på tv och att min säng är skönast i hela världen har ju en liten inverkan också.

Jag lägger mig 22.30 & vaknar vid 3 av att min ena katt hostar. Går upp, kissar, lägger mig. Det är nu nånting är fel, väldigt fel men vet inte vad.

Kommer på att om jag äger EN godis kan jag nog somna. Det var en lögn. Det är för varmt. Kan det vara för varmt? Har innan jag somnade sänkt värmen på värmemadrassen ju. Nu börjar jag känna att katterna väger 100 kilo och jag känner mig fångad under täcket.

Tar borr ena täcket, ååååh frihet! Det var för tungt med 2 täcken & 2 katter på min kropp!

Vaknar kl 7 mitt i djupsömnen av klockan. FUCK! No good start!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0