Jag vill fan bara sova!! Ska det vara så svårt??

Varje jävla natt är det nånting!! Jag har äntligen stängt av alla push-notifications på min telefon! Det betyder att även om nån skriver till mig på fb mitt i natten kommer jag att sussa vidare i drömmarnas land. Ååååh underbara utopi!! Det här är inte så livet fungerar juuu!! Vad gör jag istället då?? Jo inatt satt min ena katt o hostade så jag inte kunde sova. Jag försökte lura ut dem till hallen för att stänga ut dem, de gick inte på det så jag la mig o sov igen. Han slutade hosta.....zzzzzzzz igen. Men VAFFAN!! Vaknar av att nån puttar på mig?? NÄÄÄ det är 2 av katterna som brottas PÅ mig!!! Jag tar den närmaste katten under armen och börjar jaga den andra för att fånga honom!! Han tittar förskräckt på mig o börjar springa ifrån mig ...runt..runt och runt bordet!! VAFFAN!! Det är inte kurragömma!! Vill ju bara fånga dig aå jag kan stänga ut dig i hallen!! KOMSI KOMSI!!! NUUUU!!! Det slutar med att han kommer när jag slutar jaga honom...well surprise!! Frågan är, vem ska ha sömnpiller?? Jag eller katterna!!??? För övrigt ska jag fan skjuta grannens hund (ar?) som ylar och skäller på morgonen! Jag har insett det, jag bor på ett zoo!! Jag måste fam vara en jäkla apa utan att jag vet om det!!! Cirkuuuuuss!!!

Kommentarer
Postat av: Pinki

Hahhahaahhaaa I love this!!!! Du är nog en apa Nina! Att du vågar klaga på dina vackra mysiga katter.

2011-02-10 @ 16:53:37
Postat av: Nina

hahahhahahaha jag veeeet!! De är mina barn, jag älskar dem till döds!! Men jag måste få soooovaaa

2011-02-12 @ 14:21:29

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0