på- och avsättningsknapp....

det är vad jag har!! mina kollegor är väldigt fascinerade över den funktion jag har tilldelats, dvs på -och avsättningsknappen!! HAHAHAHHAHAHAHAH....ja, så kan man ju kalla det! (mina kollegors ordval)

De som känner mig vet precis vad det här innebär, nämligen att jag stänger av allt som händer runtomkring mig när jag är fokuserad på någonting eller så kan jag sluta lyssna på folk mitt i en mening när de pratar med mig. Jag tappar väldigt lätt koncentrationen, man får inte prata för långsamt- för då stänger jag av!! SNABBT SKA DET GÅ!!!

Jag kommenterade alldeles nyss ett gemensamt mail som vi alla fått på jobbet när mina kollegor tittar på mig och säger att de har precis suttit och diskuterat det mailet i några minuter. "Har du lyssnar på musik eller?" Tror ni att jag hade lyssnat på musik?

NÄEEEE DÅ!! Jag hade suttit och svarat på ett mail!! Jorden anropar....HALLÅÅÅÅÅ!! Snart stänger jag av för dagen också!!

Mina kära kollegor har nog glömt att jag brukar säga till dem att de ska säga mitt namn om de vill att jag ska lyssna...man kan ju inte sitta och suga i sig allt som sägs runtomkring en hela dagarna juuuuuu

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0