vad föreställer bilden nedan?

ja det är väl kanske inte så svårt att se? Det är ju en hårsnodd såklart! Titta närmare....nu ser ni kanske att den är äcklig, söndertuggad och slemmig också! Den första naturliga tanken skulle väl vara att jag har hund...Men det har jag ju inte. Jag har katter!! Ibland blir jag fullkomligt galen!! Min ena katt tuggar och dissikerar mina hårsnoddar till dödagar! Så fort jag råkar lämna någon inom syn och räckhåll för honom så ser de ut såhär eller VÄRRE! Ibland tuggar han i sig dem och spyr upp dem, halvt söndertuggade, övertäckta med kattspya! Han plockar dem från dörrhandtag, handukskrokar, u name it. Vart jag än hänger dem så är han alltid hack i häl mina innovativa lösningar! Det enda som funkar är att lägga dem i en låda.... Det jag egentligen skulle skriva om var hur mycket jag hatar lättmjölk och det skiljer enbart 5 kcal mellan lättmjölk och mellanmjölk men smaken är som ljusår emellan dem! Det var det jag skulle skriva om men jag fick sån inspiration och irritation när jag såg Ozo sitta och tugga i sig min gummisnodd så jag tänkte bjuda på den här vackra bilden istället =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0