irriterande dagliga ting....

....tjurig, grinig och arg är en kort sammanfattning av mitt humör idag. Nämnde jag att jag har kort stubin också? Den enda riktiga orsaken till mitt dåliga humör är dessutom självförvållat!!! Jag lider av smärta!! Det är smärtan ifrån träning - TRÄNINGSVÄRK!! Alla ni som säger att jag ska sluta träna ska bara hålla käften!! Eller sluta läsa! Träning är min drog, finns ingen bättre känsla och all smärta är värd den lilla stunden av euforisk lycka som uppstår efter ett träningspass....oooooh jooooooy!!

Men nu var det ju så att jag var grinig och tjurig...vi återvänder dit en stund. JAG HAR ÅKT RUNT HALVA JÄKLA STAN FÖR ATT KÖPA KATTSAND! Hötorget hade en butik med kattsand trodde jag- nä, de hade en hund & häst butik....vaaaa?det är ju nästan samma djur??!! Åkte till Kista men det var slut!! Förstå att sånt här bara händer mig!!? Slutade med att jag köpte kattsand på ICA så nu kommer det lukta pekka ifrån kattlådan ett tag...

jaja....äntligen börjar den här dagen lida mot sitt slut och imorgon hoppas jag att jag är människa igen....färdigklagat för idag!

jo förresten, trodde att mina katter rivit ner fler gelehjärtan ifrån kaklet när jag kom hem och höll på att få ett utbrott. När jag tände lampan såg jag att det var en kattspya....vet inte om det skulle vara bättre på något sätt men jag fick inget utbrott...


Kommentarer
Postat av: veronika

hahahha!!! det e inget fel på kattsanden från ica=) sluta stressa upp dig ionödan stumpan=)

2011-01-18 @ 09:45:24

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0