Julmust...halalkött och ursäkter för att slippa träna...

en och en halv liter julmust har jag druckit under en arbetsdag!! det är mitt största beroende!! Tack vare min snälla kollega Christian som köpte julmust åt mig kan jag fortsätta med mitt beroende eftersom man inte dricker julmust i förorterna kring Hjulsta!! Tack Christian, jag visste faktiskt inte att du var snäll...

en annan sak som man inte äter i Hjulsta är vanligt kött...inte ens köttbullar kan man köpa. Vad äter man då? Jo...Halalkött...WTF??!! who gives a #####?? Man tar väl seden dit man kommer, så det måste ju innebära att jag har flyttat utanför Sveriges gränser? Det finns ju ingenting i affären som visar att jag befinner mig i Sverige...det skulle väl vara Arlamjölken isåfall....SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT KÖPA IN MAMMA SCANS KÖTTBULLAR ELLER??? JUST DO IT!!

Idag har jag kommit på mig själv med min hittills bästa ursäkt för att slippa träna - jag har för håriga armålor...Jag lät mina kollegor nästan övertala mig att jag ser för trött och hängig ut för att träna men det gick jag inte på, det måste ju finnas något mer, annars måste jag träna. Och det var då jag kom på det! Armhålorna är ju på tok för håriga....och det kära vänner var det absolut bästa sättet någonsin jag lurat mig själv på!

Kommentarer
Postat av: Pinki

Hörru! Jag äter endast halalkött! Du har flyttat till fel förort lilla gumman. I hjulsta äger vi :p Helt seriöst, jag får leta efter halalkött överallt medans scans köttbullar finns vart du än går. Du sitter och klagar över att scans köttbullar inte finns på en fjuttig liten arab butik!!!!

PS. Född och uppvuxen i Stockholm, men är muslim. Ska jag byta religion för att du inte får dina köttbullar?!!! :p

2011-02-10 @ 16:59:40

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0