Pappa är alltid så snäll....eller???

Pappa är väl snäll men finkänslig eller ödmjuk kan ju diskuteras.... Idag kommenterade pappa att Helena Paparizou är gammal, då tittar jag lite frågande på honom för att tolka det uttalandet...menar han det? Vet han att han är äldre? Vet han att JAG är äldre?? Jag kontrar snabbt med att informera om att hon faktiskt är något år yngre än mig...ingen reaktion....vad menar han? Jag tillägger snabbt att JAG är inte gammal!! Han svarar med en suck, (sådär man brukar sucka när någon är trög) " hon är gammal"!!! Sen tillägger han oxå att jag borde skaffat barn för länge sen!! TACK! En liten stund senare ber min pappa mig oxå att jag inte ska välja man själv...för att jag bara väljer fel!!! Hahahaaaa Pappa är ödmjukheten i egen hög person!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0