Helvetes jäkla dag!!

Idag är en sån här skitdag när inget funkar!! Det börjar med att jag kommer ner till tunnelbanan och inser att jag kommer att få åka runt halva stan för att komma till jobbet,(tack SL). På vägen till jobbet inser jag att jag nog inte stängt av kaffebryggaren...jag går från centralen o har tankarna på bryggaren i huvudet... Ska hå ut genom en dörr från uppgången som går från plattan men den dörren är trasig. Kan jag i min stress inte acceptera! Jag SKA igenom! En man säger snällt till mig "lady, uppgången på andra sidan" ...jag svarar "NEJ...jag SKA igenom"...men det skulle jag inte...jag fick ge mig... Nu när jag väl åkt hem ville porten inte öppnas och jag höll på att få ett mindre sammanbrott...bryggaren var avstängd... Kan den här dagen från helvetet bara ta slut snart, TACK!! Ikväll ska jag till en fotostudio o ta bilder....det lär ju gå bra! INTE!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0