Dagens första komplimang!!


 
Japp, direkt när jag klev innanför dörren på jobbet fick jag dagens första komplimang!! Den löd såhär:

- Vad du ser trött ut!

Ja, tacka fan för det! Inatt (vet inte vid vilken tidpunkt eftersom jag inte vågar kolla på klockan pga rädsla att försöka stressova efteråt) har jag varit uppe och bytt sänglakan eftersom min katt valde att kräkas mitt i natten!

Jag vaknade av hulkandet och puttade snabbt ner han från sängen. NEJ! PANIK! Där ligger min iphone!! Flyttar snabbt undan min iphone. Mitt i all den här stressen och paniken upptäcker jag att jag inte köpt toapapper. SATANS JÄKLA SKIT! Fram med näsdukar och torka torka från golvet.

Då upptäcker jag att inte enbart golvet befläckats av nersmält kattmat, även mig säng. OOOOH JOY!

KATTSKRÄLLE!!! DU SKA GE FAN I MINA HÅRSNODDAR!! FATTARU DET!! (det värsta är att jag inte vet hur han hittar dem, tycker jag gömmer dem så bra)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0