MITT smör på jobbet!




Mitt smör på jobbet har sin egen historia...Efter att någon åt upp hela mitt smörpaket (ditt as) sakta men säkert och det minskade varje dag tills det tog slut så bestämde jag mig för att köra en ny taktik. Jag skriver inte mitt namn på saker..det är för...eeeh...skitsamma...jag skrev "köp eget" men det var ju likställt som att skriva mitt namn tydligen.

Jag har alltid sagt, JA, fråga så får du ta mitt jäkla smör! Men gå inte och ät det bakom ryggen så jag måste köpa nytt hela tiden för att det är slut när jag vill ha min macka!

SÅ...nu när jag fick frågan om vem som ska få mitt smör när jag slutar är svaret följande : DEN SOM KÖPER MJÖLK!! 

Mikaela Santana, du ligger ju väldigt bra till kan jag säga.

När jag ändå skriver om mjölk & ändå ska sluta ska jag avslöja min taktik.

När jag köper mjölk köper jag EN RÖD mjölk...thats it. Anledningen är enkel. EN mjölk köper jag för att jag blir förbannad för att jag måste bära & ingen annan vill köpa mjölk. EN mjölk blir det i ren ilska och som en liten protest mot den orättvisa jag drabbas av. Att jag köper röd mjölk är för att det inte är många som dricker röd mjölk. Därav räcker mitt enda mjölkpaket längre.

Att jag vägrar köpa blå mjölk när ni ber mig är ännu enklare : DEN ÄR ÄCKLIG! (dessutom kommer den vara kvar sist för alla tycker den är äcklig men efter som det "finns" mjölk är det ingen som köper)

HA! Nu vet ni vilken hemsk beräknande person jag är! HÖHÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Helt rätt, tack för ditt förtroende!

2011-05-02 @ 11:51:56
Postat av: Nina

Yessss, rätt ska vara rätt =)

2011-05-02 @ 14:33:49

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0