Slutresultat av mailkonversation...



Den här fina bilden har Mattias Wikman ritat åt mig. Det är slutresultatet av vår mailkonversation. Den började med att jag skickade en länk till världens roligaste hemsida...sen frågade Mattias vad jag ska göra när jag är ledig mellan jobben.

Jag svarade att mitt mål den veckan var att tvätta klart min tvättkorg som alltid är full och att målet med dagen var att fixa bomullstopsen som fastnat i mitt öra. Mattias som då inte tyckte att jag riktigt utmanade mig själv förstod till sist att det var precis det jag gjorde och då blev detta slutresultatet.

Tadaaaaa!!

Jag väntar med spänning på en uppdaterad version som har utlovats....

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0