Arg dag idag!

När man vaknar arg vet man ungefär vad man kan förvänta sig av dagen. Den blir skit! Egentligen kanske man borde se det från den ljusa sidan och tänka att det kan bara bli bättre?

Dagen började skit redan mitt i natten. Först började det med att jag vaknar helt disorientetad och ska gå på toa. Undrar samtidigt vad klockan är och vad det är för dag. Fredag flyger snabbt in i mitt huvud. Kollar på klockan, den är 3. Hur kan det vara fredag och jag sovit så länge om klockan bara är 3? DÄR kom första besvikelsen när polletten trillade ner att det bara är onsdag. Sen byggdes ilskan upp när min ena katt hostade och gick runt och kräktes. När kräkattackerna lagt sig går den andra jäveln runt och skriker! FÖR VAD??! Jag fattar inte!! Håll käft och sov!!

Vaknar av ett sms.Varför lär jag mig inte att stänga av telefonjäkeln? Sen ser jag mig själv i spegeln...blek, trött och arg. KUL! Thank god for make up!

När jag sen går för att felanmäla mina element är mannen där asdryg mot mig pga att kärringen innan var dryg mot honom.

Nu när jag sitter & skriver på tunnelbanan och tänker att det vänder nu...då kommer ett helt gäng skolbarn in på tuben. Halleluja!! Den här dagen blir spännande!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0