Gå och gör hål i någon annans plånbok....

Jag hade turen att roffa åt mig en Versace bustier på h&m igår. Det fanns en enda kvar som hängde i MIN storlek!! Yaaaay! Slog till på en gång!

När jag sen provar den (inte i butiken såklart) märker jag snabbt att den är liiiite för liten. Kan inte knäppa dragkedjan ens halvvägs. Måste ju vara för att jag har så stora bröst. (HA!)

Funderar på snabblösningar, sy ihop, häfta, trådar..men inser att inget kan täcka en 10 cm glipa...

Nu ska den tillbaks men let's face it, jag har bara inte sån tur att när det finns en kvar så kommer den också att vara lagom. Så är det bara.

Så gå nu...gå och gör hål i någon annans plånbok...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0