När jag fyllde år fick jag en mystisk ask utan vidare förklaring till innehållet

..för ett tag sen har jag äntligen fått veta tankarna till innehållet i den asken. Med den ansträngningen och planeringen bakom den asken är det inte mer än rättvist att det förtjänar ett blogginlägg. Jag kan säga att jag aldrig har hört ordet "talmeter" dock...det heter faktiskt måttstock!!? Jag gillar speciellt att det är uppdelat i kategorier...hahahahhaha

Här följer förklaringen till innehållet:

Hej Ninis! Hoppas allt är bra med dig och tack igen för senast. Nu har du nog väntat länge nog på en förklaring kring "lådan" på din födelsedag, lite väl länge faktiskt (du har väl ätit upp både choklad, scrubhandskar och halva metallen). Det är jag som helt enkelt missat att skicka detta till dig - trodde jag gjort det men icke. Hur som, här kommer det nu, och den som väntar på nått gott...

Man kan kortfattat säga att det du fick var en "Mera Nina"-låda och är tänkt som såhär...
Stil, skönhet & sött:
  • JUICY FRUIT för att klä din "bubble gum"-style
  • SCRUBBER håller din perfekta hud än mer silkeslen (like a babys butt), passar även det..
  • LÄPPVALLA i Cupcake-modell, say no more...
  • KINDER-ÄGG = Nyfikenhet = NINA!!
  • PLÅSTER med bakverk på.. say no more på den oxå...

Övrigt godis för att uppehålla sockernivån så du klarar av att vara dig själv

Praktiskt & hem:
  • Med tanke på alla dessa miljoner(!?) bilder på dina katter Nina, på hur de de vilar, latar sig eller bara sover så behöver helt klart någon annan i hemmet hjälpa till med att jaga möss = GILJOTINEN...
  • MÖBELTASSAR - att ha under dina klackar för att nyfiket kunna smyga sig på folk utan att höras (vi vet att din nyfikenhet har en tendens att ta över och då bara måste du veta vad som sker och sägs)

  • TALMETERN, den får du själv räkna ut, men låt oss säga att den kanske kan komma till användning när du vill se om någon i horisontalläge "håller måttet"... ;);)

Stor grattiskram från Simon&Thomas

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0