Insomnia...

Vissa nätter är som hämtade ifrån en komedi. Det är såklart inte jag som får skratta, jag har huvudrollen o är den som är utsatt. Igår var en sån natt. Den började med att jag skulle lägga mig tidigt (läs försöka) & eftersom det var kallt har jag slagit på min värmefilt som är en utav världens bästa uppfinning. Jag somnar knappt in eller vaknar halvdåsig, svettig & irriterad. HÄR exakt här har det börjat gå utför. Är hungrig, går upp & proppar i mig lite godis & hushållsost. Lägger mig, ser att det kommer ljus från köket. Upp & stänga dörr. Lägger mig igen. Har 3 lurviga djur i sängen som bokstavligen försöker hotta bekväma sätt att sova på -på mig! Frustrationen, stressen & jakten efter sömn är nu total. Katterna har stört sig så mycket på att bli bortsparkade att de nu intagit sovpositioner vid mitt huvud...whatever...ligg inte på mig bara. Nu ser jag att ljuset från fönstret stör mig, saknar persienner men har mörkläggningsgardiner som gör att det lyser in uppe vid taket i mitt annars så mörka rum. Det här går inte. Får en ide. Upp igen, hämta sopsäck o tejp o täcker fönstret. Skönt! Total darkness! I lööööv!! Nu ska jag väl ändå få sova!?? Börjar snart känna att det är väldigt lite syre, svårt att andas...måste bara måste öppna fönstret nu! Goood god pls just let me sleep now!!?! I want sleeping pills Naaaaoooww this is not normal behaviour!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0