Spännande i torktumlaren

Såhär spännande är det när torktumlaren centrifugerar! Det roliga är att jag aldrig tidigare upptäckt att han haft nåt intresse av tvättmaskinen. (tvättar jag så sällan?) anyways....undrar vad mina andra katter gör eftersom de inte är intresserade....Vänder mig om & ser att den ena är fullt upptagen med att trycka ner sitt ansikte djupt i min väska. Ha! Got ya, det finns inga hårsnoddar där! För det är det han letar efter nämligen. Han letar upp mina hårsnoddar, tuggar i sig dem & spyr sen upp dem. Nej, tack säger jag bara! Varje dag när jag kommer hem ligger en uppspydd snodd på golvet och då är jag ändå bra på att gömma dem! Jag lät honom i vilket fall somhelst ha kvar sitt huvud i min väska för jag hade inga snoddar där. När jag går på toa flera timmar senare mitt i natten ser jag nåt som ligger precos brevid väskan...EN hårsnodd! Men din jäkla #%^^#}# !! Men jag hade ju inga där!! He is playing tricks on me!! Kan han lukta sig till snoddarna eller vad!!?!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0