2 dagar kursgård

2 dagar med jobbet på kursgård. En natt. Jag hade som löfte till mig själv att inte lägga mig tidigast idag. Det höll jag. Majda som är gravid lade sig tidigare än mig.

Jaja...jag vet vad ni tänker, men jag höll ändå mitt löfte till mig själv. Nu sitter alla och dricker vin och whiskey, men inte jag, jag kollar på tv, ligger i sängen och bloggar. And I like it! Efter en hel dags aktiviteter tycker jag faktiskt det är skönt att dra mig tillbaks för mig själv en stund. Dessutom älskar jag att somna när jag är trött. Notera, att somna, inte att sova, det är svårare.

Jag har kämpar hela dagen med att inte äta onyttigt och jag har registrerat mina kcal i en app jag har. När vi kom till middag och jag såg menyn tog jag ett beslut. Här och nu upphör kaloriräkningen för ikväll, nytt försök imorrn


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0