min jävla blogg....

jag börjar tröttna på den här bloggen...inte för att jag inte har något att skriva utan för att det är trist att läsa en blogg som inte har några bilder.

Varje gång jag har någon bra bild så sitter jag och tänker ut vad jag ska skriva (oftast på tunnelbanan omgiven av massor med folk drömmer jag mig bort från den realiteten att folk står extremt nära mig med sina andedräkter, huddofter, hårdofter, bakterier, you name it...min mardröm)

När jag sen skriver texten, ofta upprymd över att få samla mina tankar och känslor och skriva ner dem så när jag väl laddar upp texten med bilden så kommer bilden aldrig med.

ANTIKLIMAX! Om det är något jag HATAR så är det antiklimax. När ens förväntningar blir brustna. Jag hatar det nästan lika mycket som jag hatar att trängas i tunnelbanan med folk och deras odörer, höga ljudnivå, andedräkter med mera.

Näe, jag vet att jag inte är en prinsessa men jag kanske önskar att jag var det!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0