This should be true!

But it is not....jag är en typisk sån där jäkla människa som tappar lusten till att sätta foten utanför dörren när det är dåligt väder. Jag sitter helst i soffan med ett täcke runt mig & surar över vädret eller så lägger jag mig bara & sover. Efter en stund blir jag självklart rastlös & uttråkad att jag måste sysselsätta mig, det blir oftast godisätande. Dåligt väder för mig är alltså raka motsatsen till träning.

Dessutom tror jag inte att "Nike" eller personerna som skrivit detta bor i ett land med snöoväder. Jag ser framför mig hur de bor i ett soligt Miami & de får kämpa sig ut vid de 2 tillfällen om året när det droppar lite från molnen. Jäkla as.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0