dödströtttttt

så jäkla tufft att vara tillbaks igen, man ska ju återvända ny o fräsch efter semestern, jag är typ wn zombie som går på olika typer av koffein. jag intar både kaffe, red bull, celsius och recharge. om det hjälper? vettefan alltså. varför kånner jag mig som en zombie ändå?

har sovit såååå dåligt. Ni vet när man är arg på den man delar säng med så krymper sängen helt plötsligt typ 30 %! det går inte att vända sig eftersom man inte får nudda varann när man sover & sängen blir då automatiskt som en jävla barnsäng. Nu börjar jag förstå varför man brukar säga att man inte ska somna osams - för sängen fakking krymper!!

De här godisarna har jag nu tryckt i mig 2 ggr den här veckan- o det ör bara onsdag! jag äter en hel påse på typ 3 minut

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0