skärgårdsvisit

Vi hade teamdagar med jobbet nyligen där vi besökte en av våra kollegora lantställe ute på Örsö. Vi hade den finaste sensommarvärmen & 2 jättebra dagar. Jag har börjat förstå varför svenskar skaffar landställen. Men still...det är Sverige. ...badar knappt här ens

Jag känner inte samhörighet mes Sverige & & det traditionerna här tydligt när vi skulle sjunga snapsvisor till kräftorna. Det går bara inte. Jag kan inte sjunga sånt för jag skäms nästan inför mig själv. Min kollega frågade : du känner dig inte så svensk nu va? ...eeehhh...hmmm.....HELL NOOOO

Igår kväll när jag kom hem & gosade med katterna kände jag att Alaska doftade av killens parfym. hahahahah....jag vet nog att du pussar på Alaska när jag inte är hemma!!! :P




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0