backkkkkk

Efter nästan hela veckors från och till träning pga resa och sjukdom har jag äntligen besökt gymet igår. Såååå jäkla skönt att komma igång. Det har blivit ett beroende och inte ett måste längre. Jag känner mig lite snorigare idag efter att ha tränat igår men det var det värt. jag känner mig inte sjuk iallafall. Man måste ju känna efter. Bara för att man har lite snor i näsan betyder inte att man måste ligga under täcket om kroppen mår bra:)

övade lite på att stå på huvet hemma när jag inte kunde träna. kan knappt fatta att jag kan stå på huvud. har varit så re ädd

räinnan



Har tappat bort min telefon i en taxi i London. En vecka senare visar det sig att taxigubben var reko som jag trodde och hade lämnat in min telefon till hotellet. Var nästan förvånad att han inte gjorde det tidigare för han var en snäll gubbe på 69 år som berättade om sina barn, sitt liv och visade foton på sina vuxna barn. Om man är så snäll och lyssnar på en främlings hustoria mpste man ju nöstan drabbas av karma och få tillbaks telefonen:)

snart är det jul:) coupdnt care less annat

än att jag ska få vara lite ledig:) skönt att få vakna och inte ha en massa måsten:)




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0