gott & blandat

idag har jag varit barnvakt. utan att ha ansträngt mig speciellt mycket är jag såååå trött. önskar fredag kunde börja om.

såhär gick det att vara barnvakt


hon började med att bara blyg och hade tappat talförmågan. Som tur var återkom den i tid till pepparkaksbaket.






sen lurade hon mig att hon skulle äta en hel apelsin. hon åt knappt en klyfta. talförmågan var i sin bästa form här.

Efter att ha fått några pepparkakor, risifrutti och en apelsin. ...är hon inte "tjött"
det blev till att rita lite teckningar med min låtsasmamma Anette gör

det var roligt i ungefär 3 minuter..sen hittade hon 2 kompisar att leka med


nu väntar hon på att mamma ska komma samtidigt som hon är rädd för spöket Ali som bor på balkongen brevid...hahahhaa




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0