ren smärta

Jag har hela dagen försökt att stretcha. Jag hat fått en otrolig hang up på att jag är så stel. Jag blir som besatt när något sätter sig på mitt huvud. De senaste dagarna har jag planerat min kost till deffen i sömnen. Börjar blå smått manisk känns det som.

igår köpte jag en tidningjävel där det fanns tips om hur man lär sig gå ner i spagat. Gaaaaaah! gav upp de här försöken när jag var 12 år men nu är hjärnspökena tillbaks igen. Jag har stretchat & stretchat idag så jag har fått träningsvärk. Det värsta är att jag vet att jag är stel ändå från hälen. Min sjukgymnast har sagt att jag MÅSTE stretcha typ varje dag. Jävla SATS varför kan ni inte se till att ha såna där kilar som jag kan stretcha på? så hutlöst dyrt som det är dessutom!!?





Jag vet att de här bilderna är for laughs men det är tyvärr sanningen. I suck like this.Bilden nedan är tillägnad min pappa som tränar på julafton.hahahahaaa och jag som trodde jag var smått besatt.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0