sick music

När det gäller vissa saker så är jag dubbelmoralens drottning. Musik är en sån sak. Jag fastnar alltid till hip hop musik med brutala texter där de sjunger, bitch,nigga, skank ho i varannat ord. På riktigt.

Det är ganska lågt. Dålig text som blir bra med musiken. Jag inser självklart att jag aldrig skulle gå på en konsert. Vi pratar bland annat om Lil-Wayne. Om jag såg honom i verkligheten skulle jag nog kräkas lite i min egen mun. Han skulle helt plötsligt bki en levande person som står för alla de här textern och åsikterna som trycker ner kvinnor & anser sig svjälv vara någon sorts av egenutnämnd kung i sina fjantiga bling-bling kedjor som är tillräckligt tunga för att bryta av hans lilla seniga nacke.


det här är den senaste lpten jag fastmat för. Texten är som vanligt brutalt grov men beatsen är bra. speciellt när man tränar.

som sagt...jag skulle aldrig gå på en konsert för jag skulle förstöra musiken för mig själv.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0