sleepless

Jag har vaknat mitt i natten & kan inte sova. Mest för att det luktar fisk. Jag lagade sejfile till middag, det var ett av recepten i coop onlines matkasse. När jag kände lukten var jag noga med stänga dörren till köket dit lukten kom ifrån.

somnade nästan om...sen kom fisklukten igen. gaaaaah! vart kommer det ifrån. äckellukt. Upptäckte att det kom från min egen kudde. jag har alltså dreglat ut fisklukt som jag sen stör mig av o inte kan sova för. Fuck this shit! Är jag psykopat eller? Hur kan jag störa mig så mycket av det här?

vände på kudden, det hjälpte inte.nu luktar även sängen fisk. Nu sitter jag vaken ich har även stått kl 3 på natten och diskat ALLT som kan ha någon typ av fisklukt på sug. nämnde jag att dst är vardag imorrn?

jag har alltid haft svårt för fisk. Det här gör det ju knappast lättaee. Vilken jävla äcklig lukt alltså!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0