Bored to death

Så känns mina dagar just nu. Vinterdepp...ja jag måste nog acceptera att det är så. Inte mycket känns roligt...det är en stor tröskel att veta att vad man än ska göra måste man utomhus. Det tar liksom död på glädjen i saker. Känns som jag har massor av tid men spenderar den inomhus eftersom jag måste ut för att hitta på nåt. Vilken ond cirkel! Såååå rastlös, vill till solen

Medans jag sitter inomhus får jag väl glädja mig åt produkter istället. Just nu är min favorit ett balm till nagelbanden från Burts Bee som luktar citron. Mmm den luktar så gott som riktiga citroner och den gör huden kring naglarna såååå mjuk. Helt otroligt! Den slår alla oljor jag testat! Såna här produkter, dvs produkternas rolls royce är sånt som man som produktälskare konstant är på jakt efter. Man vill hitta den produkten som gör att man inte vill byta. Man vill hitta den rätta liksom! Ungefär som de flesta tjejer letar efter den rätta killen typ. Det här balmet byter jag aldrig mot nån olja!

När jag förresten ser på mina hårbilder nedan ser man hur mitt hår ser risigare & tovigare ut när jag tvättat det med mitt sistaschampo! Första bilden tvättade jag bara med shikakai-pulvret! Det här ska bli så spännande att följa! Jag kan ju sysselsätta mig med att tvätta håret till leda nu när jag ändå bara sitter hemma & vägrar ta mig utomhus


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0