It's not working as planned

Jag har nu inte använt schampo på flera veckor. Tyckte först det funkade bra men igår & idag har mitt hår kliat som fan!

Vet inte on det är för att jag använt kakao som torrschampo eller för att jag har beläggningar i håret. Men jag ger inte upp! Mina längder har mått bra men hårbotten sådär.

Tror att shikkakai pulvret är uttorkande så jag ska våga testa riktiga balsammetoden. Våga vägra schampo! Är övertygad att schampo förstör hår o hårbotten.

Ikväll blir det äggtvätt i håret & jag hoppas jag inte kräks av lukten. Ägg ska vara bra mot problematisk hårbotten.

Frågan är hur jag gör när jag reser...tar jag med ett paket ägg istället för schampo 🙊 näääe, sem vet man ju hur bra vattentrycket brukar vara utomlands....hmmmmm


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0