Ok back to life

Jag ser på statistiken att många tyckt det var kul att följa diskussionerna på min blogg, men nu får det räcka med bullshit. Alla vet ju redan att jag aldrig har fel -and I am Afrodite so whats to argue about? Jag är skönhets och kärleksgudinnan in person :D
 
JAG äger bibbehållet av min blogg och jag styr vad som läggs ut här, inga kommentarer kommer därmed fram utan mitt godkännande.  Har du nåt att säga. Säg det till nån som bryr sig, it aint me
 
Dessutom är jag en varulv eller nåt.... jag kan aldrig sova när det är fullmåne och igår natt förstod jag att det var fullmåne när mina katter inte heller vile sova. Då tog jag en sömntablett  men det resulterade i att jag var helt däckad på morgonen istället. Orkar knappt prata då. Och det mina vänner är ovanligt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0